diumenge, 1 de març del 2015

Les mares també cusen

Bon dia!
Aquí us ensenyo unes quantes creacions de la meva. A ella li va el punt de creu i la mitja, cosa que va perfecte perquè així ens repartim la feina i ens complementem! :)



Aquests pingüins decoratius de la tovallola els va copiar d'una revista.



Aquesta pastanaga del meu drap de cuina se la va inventar. I a mi m'encanta!



Aquest bolet tant bonic decora la bandeja del sofà. El biaix el vaig posar jo. Es nota oi? Sigueu piadosos, soc novatilla i autodidacta! :p

Bon Febrer!


2 comentaris:

  1. Doncs si !!! I molt bé que ho fan... a mi em va ensenyar la meva :D fa temps q hi penso de posar també les seves cosetes al meu blog jajaja Digues a la teva mama que es molt maco el que cus !! ;)

    ResponElimina
  2. Hola Laura! Uf, no sé què li passa al gmail xo aquest és el 3r cop que et deixo un comentari! XDD La qüestió, hem d'estar orgulloses de les mares, a mi la meva ho va intentar, però jo vaig x lo recte, a màquina, a pinyó fixe...
    Fins aviat!
    Et segueixo! Ens segueixes?
    Helena

    ResponElimina