divendres, 20 de juny del 2014

Inici casolà al patchwork

Bon dia!!!

Hi ha una cosa que no suporto...que et quedi un tros de carn entre les dents, oi? Que molest! Per tant, m'he fet un necesser per dur el raspall i la pasta de dents que vindran sempre amb mi! No se sap mai...


Vaig aprofitar uns quants retalls ben petits que tenia per casa, en vaig cosir tires, i les tires les vaig cosir entre elles. Feia molt de temps que buscava vinil (teles plastificades, impermeables, digan-n'hi com vugluis) però no ho he aconseguit...així que ho vaig fer jo mateixa.Un cop BEN planxat, ho vaig plastificar. I apa, necesser llestos!

A dins hi vaig posar un folre blanc, amb uns dibuixets en ocre. 



Sincerament, no m'agrada massa com ha quedat l'acabat. El plastificat s'arruga, i el fet de posar-hi folre i haver de girar del dret i del revés el necesser, hi ha quedat massa. però bé...fa el fet.

 I així n'aprèn l'aprenent!

Com veieu, hi cap perfectament i si volgués hi podria dur més coses!

A més, així participo en adiós retales de Mi rincón de mariposas. Cliqueu al link i veureu altres idees per aprofitar retalls. 


*HeLeNa*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada